Weekend mam deel 2

11 maart 2018 - London, Verenigd Koninkrijk

Zondag 11 maart,

Vandaag zijn we naar een afternoon tea geweest in kensington palace met als thema beauty and the beast. Dit was zeker iets wat op mijn bucket list stond, heerlijke kleine hapjes.

Mam & Ik high tea B&B4 B&B B&B2 B&B1 IMG_5133 IMG_5154

Hierna zijn we samen naar Convent Garden geweest, dit is een soort overdekt winkel centrum.

convent garden 1 Convent garden

Hierna zijn we samen naar Piccadilly circus geweest en hebben we lekker geluncht bij TGI Fridays, dit is een Amerikaans restaurant. Hier hebben we een heerlijke milkshake gehad en nacho's.

Fridays2 Fridays1  Fridays

Nog even verder gewandeld, bij de M&M store geweest.

Uitzicht mooi M&m mam mam

In Disney land Paris zit een heel leuk Jungle restaurant, deze kwamen wij toevallig onderweg hier ook tegen in London! Het Rainforest Café.

Jungle restaurant Jungle Jungle 2

In de avond zijn wij lekker uiteten gegaan bij het Mexicaanse restaurant Wahaca, heerlijk!!

Wahaca Wahaca 1 Wahaca 2 Wahaca inside

En helaas is het weekend alweer voorbij, en gaat mam weer naar huis.. maar we hebben toch heel veel kunnen zien en doen in dit weekend! Het was hartstikke gezellig samen.