Tweede weekend in London

26 februari 2018 - London, Verenigd Koninkrijk

Maandag 26 Februari,

Afgelopen weekend zijn wij naar verschillende plekken geweest in London.

Zaterdag zijn wij in de middag eerst via het Hyde Park naar een groot warenhuis gegaan waar je een bepaald make-up merk hebt wat wij niet in Nederland hebben (Fenty beauty by Rihanna).

weekend hyde park  Photo by Nikki: Find the squirrel (Phote by Nikki: search the squirrel)

Hierna zijn we via de Underground met de subway naar King Cross gegaan, hier is het Harry Potter station. Onder tussen zijn wij even gestopt om bij de "Five Guys" te eten, dit zijn burgers die jezelf kan samenstellen, en allemaal verschillende soorten frisdrank, heeeerlijk. Helaas toen we aankwamen bij het Harry Potter station was er een hele lange rij van mensen die met het karretje op de foto wilden.. dus binnenkort gaan we nog eens heen op een minder drukke dag.

weekend 4  (Toch nog wel een foto kunnen maken van het enige echte Harry Potter Platform 9 3/4)

Hierna zijn we naar Victoria Station gegaan, bij dit station was de enige echte HEMA, wij zijn nog nooit zo blij geweest om een hema te zien. Hier hebben wij wat spullen ingekocht en verder nog Victoria station bekeken.

hema weekend 6 weekend weekend 9 weekend 5

'S avonds zijn we met alle studenten uitgeweest bij Piccadilly circus.

Zondag heerlijk geslapen en was het weer schoonmaakdag, en heb mijn eigen snoeppot gemaakt.

snoeppot

See you soon,