Dagje erop uit

1 maart 2018 - London, Verenigd Koninkrijk

Donderdag 1 maart,

Vandaag zit ik alweer 3 weken in london!! Wat gaat het ook snel. Vandaag ben ik vrij en morgen ook. Van zaterdag tot volgende week vrijdag moet ik elke dag werken van 06.45 tot 15.00 uur en dan in het weekend zie ik mijn moeder eindelijk weer!

Vandaag besloot ik om lekker een dagje op pad te gaan, en dat ook voor het eerst alleen, tuurlijk is het wel anders in zo'n grote stad dan thuis maar het ging allemaal prima. Vandaag ben ik met de bus naar Piccadilly circus geweest. Op dit plein staat een groot billboard en hierdoor herken je het ook, hier vlakbij op het leicester square is de M&M store en daar ben ik ook even binnen geweest. De winkel heeft wel 4 verdiepingen. Hier vlakbij is ook China Town daar heb ik ook nog even door heen gelopen.

picadilly circus m&m china town

Daarna ben ik vanaf Leicester square langzaam terug gelopen naar het Amba. Af en toe bij wat winkels naar binnen en tegen 16.00 uur heb ik even bij Five Guys gegeten, heerlijk!

five guys restaurant five guys

Ook kwam ik opeens een hele mooie oude cinema tegen! Hier wil ik graag nog een keer naar toe. In de avond heb ik nog een lasagna gehaald bij de foodhall in Mark en spencers en die opgewarmd in de kantine.

cinema 2 cinema 1 cinema

See you soon,

1. Ciska Kuiper:
    3 maart 2018
    Jihaaaa suikertante leest ook mee
  2. Joke Kuiper:
    3 maart 2018
    Jaaahhh en de moeder van suikertante ook!!!
  3. Jakoba:
    7 maart 2018
    Hoi Kim, wat een mooi avontuur en belevenis voor je in Engeland. Veel plezier en gezelligheid aankomende dagen met je moeder. Groetjes van ons allemaal.