Introduction Day

19 februari 2018 - London, Verenigd Koninkrijk

Maandag 19 februari,

Vandaag hebben wij met alle studenten de introductie dag gehad, dit was de hele dag uitleg krijgen over het hotel, waar het hotel merk voor staat en waar wij dus ook voor staan. Ook hebben wij twee uur zelfverdediging gekregen van Security en de nodige belangrijke zaken over de stad London zelf. Dit was heel fijn om goed door te nemen, wij waren tegen de middag klaar.

(Foto van het Amba team volgt)

Hierna hebben wij lekker gewandeld in Hyde park, en kwamen wij een groep tegen van mini Harry Potters!!! Ik kon het niet geloven!. En ook hebben wij boodschappen gedaan en hebben wij onze eerste "maaltijd" gemaakt met de tosti ijzer.

mini Harry Potters De mini wizards

Nikki in haar habitat Hier is Nikki in haar eigen habitat, bezig met de dieren in Hyde park.

Zelf gekookt Vandaag hebben wij voor het eerst zelf (gekookt) helaas hebben wij de mogelijkheid niet om zelf echt te koken, er is geen keuken of magnetron die wij kunnen gebruiken. Daarom heb ik een tosti ijzer gekocht. hiermee hebben wij heerlijke wraps gemaakt en heerlijk gegeten!

Ook heb ik vandaag een heel leuk pakje binnen gekregen van mijn familie, en hele mooie bloemetjes van mijn lieve oma. Deze heb ik gelijk in de vensterbank neergezet, en Oh wat zijn ze leuk!

bloemetjes van oma

See you soon,

1. Hèlen:
    25 februari 2018
    Wat een mooi avontuur kim! Geniet er van en natuurlijk ook afzien 🙃