Weekend Pap

25 maart 2018 - London, Verenigd Koninkrijk

Zondag 25 Maart,

Vandaag is pap helaas weer naar huis gegaan maar wat hebben wij leuke dagen gehad! Donderdag avond kwam hij aan en hebben wij lekker gegeten bij het spaghetti house vlakbij het Amba. Vrijdag zijn wij samen naar Camden Town gegaan, lekker gegeten bij de food kraampjes. Wij hadden beiden een Chicken Bagel en zoete aardappel frietjes. Pap heeft nog een mooie zonnebril van hout gekocht en ik leuke onderzetters van Harry Potter en London zelf.

camden town ik camden town pap bagel burgers pap bagel burgers pap bril camden town pap 1 Onderzetters London

In de middag hebben wij gewandeld in Hyde Park en hebben we in de avond gegeten bij Shaka Zulu, dit is Zuid-Afrikaans restaurant, prachtig interieur en heerlijke gerechten!

restaurant dag 1 res 1 Shaka Zulu shaka zulu 1 shaka zulu 2 shaka zulu 3 shaka zulu 3

Zelfs de wc was bijzonder ingericht!

shaka zulu wc shaka zulu wc shaka zulu wc

Hierna hebben we nog een lekker ijsje gehad in de vorm van een roos!

roos

Zaterdag zijn wij heerlijk uiteten geweest bij het restaurant Circus, dit restaurant gaf om de 20 minuten een verschillende circus act terwijl wij aan het eten waren, ook heel bijzonder.

circus circus1circus4 circus3 circus3 circus2 circus5

Hierna zijn we nog bij een Harry Potter winkel geweest vlakbij Convent Garden, Geweldig! Ze hadden hier alles.

Harry Potter shop HP shop HP shop 1

Ook heb ik foto's van pap zijn geweldige badkamer in zijn hotel!

badkamer pap1 badkamer pap2 radio pap BK P 1

Het was weer een geweldig, leuk, gezellig weekend!

See you soon,

1. Karin:
    26 maart 2018
    Hi lieverd
    Ik wil het nog eens proberen. Gaat alles goed. Groetjes opa
  2. Karin:
    27 maart 2018