Twee dagen vrij

15 maart 2018 - London, Verenigd Koninkrijk

Woensdag 14 Maart,

Woensdag avond ben ik samen met Shkurta en Nikki naar Sketch geweest. Als je ooit naar London gaat is dit zeker een tip om eens heen te gaan! Sketch is een prachtig restaurant/ bar met verschillende soorten thema ruimtes. De bekendste is de knal roze ruimte waar je kan dineren. Wel is het aan de dure kant. Wij hebben een drankje genomen in de bar dit is van de buitenkant een soort van koepel, hele aparte vormen. De wc's van Sketch zijn ook apart, dit zijn ei-vormige wc's.

sketch-london sketch_glade sketch-gallery-samphireandsalsify Dit zijn de EI- vorige wc'ssketch bar Dit is de ronde bar waar wij hebben gezeten.sketch 1 sketch 2 sketch 3

Donderdag 15 Maart,

Vandaag ben ik naar de London eye, Big ben, Whitehall Gardens, St. James Park, en the Green Park geweest. Ondertussen ben ik zoveel mooie dingen tegen gekomen en heb ik hier foto's van genomen.

Foto's vlakbij London Eye

London view View ik London view London eye deel van de Big ben View 1 N&K London foto's maken

Foto's onderweg naar St. James park

beeld Middel Street

Foto's in St. James park

St. James park ik St. James park St. James park 1 St. James park 2 St. James park 3 St. James park4 zwaan

See you soon,

1. Rolina:
    18 maart 2018
    Hoi Kim, Leuke reislog! Je hebt al veel gezien in die paar week, leuk hoor! Groetjes Rolina