Eerste week in London

18 februari 2018 - London, Verenigd Koninkrijk

Zondag 18 februari,

Vandaag zit mijn eerste week in London er alweer op. En deze vloog voorbij, het eerste weekend zijn mijn ouders en broertje meegeweest naar London en hebben wij de meest bekende dingen van London gezien. Het stage werk wat ik doe is nu steeds duidelijker en de collega's zijn leuk om mee te werken.

Vliegveld eelde op naar london Dit is op het vliegveld Eelde op naar London!!

Hotel Amba Marble arch Het hotel Amba Marble Arch london eye De London Eye tower bridge  Tower Bridgehi

Afgelopen week had ik shifts van 15:00 uur tot 23:00 uur, samen met twee andere meiden zijn wij Oxford street langs gegaan en hebben wij gewandeld in Hyde park, heerlijk om er even tussen uit te gaan.

Hyde park Hyde Park

Ook dit weekend heb ik samen met Nikki (vriendin die dezelfde opleiding doet en ook in London stage loopt) leuke dingen bekeken in London. We zijn naar Carnaby geweest, dit is een leuk plekje een paar straten van Oxford street af waar allemaal kleine straatjes zijn met winkels en restaurants, pubs, een heel gezellige beurt waar wij zeker vaker heen willen. Wel zijn veel collega's in het hotel verkouden of niet helemaal fit, dus ik denk dat, dat ook nog rond gaat. Ook moeten wij opdrachten maken vanuit het hotel om ons goed op de hoogte te houden van alle belangrijke dingen binnen het hotel.

Carnaby

CarnabycarnabyCarnaby

Nikki (rechts) en ik

nikki (rechts) en ik   uitzicht vanaf mijn kamer Op het moment deel ik nog een kamer met Nikki, dit is mijn toekomstige kamer met een geweldig uitzicht over London!

Vandaag is het zondag en hebben Nikki en ik voor het eerst de was gedaan, en of het is gelukt  !!!

wassen

Ik schrijf snel weer een nieuw reisverhaal, dit was het begin

See you soon.