Laatste verhaal stage

9 juli 2018 - London, Verenigd Koninkrijk

Hallo allemaal,

Helaas heb ik de laatste tijd minder resiverhalen op mijn blog gepost. Toch heb ik zeker veel dingen meegemaakt de laatste paar weken en wil ik dat nu graag ik mijn laatste reisverhaal plaatsen.

Mijn tijd in Amba lijkt voorbij gevlogen, wat heb ik hier veel mee gemaakt. Leuke dingen maar ook mindere dingen. Ik heb hier zoveel geweldige mensen mogen leren kennen, en ook een paar goede vrienden aan overgehouden. Dit is een avontuur wat ik nooit ga vergeten.

Toch ben ik erachter gekomen dat de Front Office niks voor mij is, in het hotel waren er meerdere departments waar ik ook af en toe heb meegeholpen. Ik heb in het restaurant meegeholpen, de luggage porters en meeting & events. Toch ben ik er tijdens deze tijd achter gekomen dat ik meeting & events zo intressant vind en echt iets vind voor mij in de toekomst. Ook ben ik zo van de stad London gaan houden en er is nog zoveel meer te zien, dat ik heb besloten om volgend jaar 8 maand naar London te gaan om hier full-time bij meeting & events te gaan werken.

Wat ik afgelopen weken heb gedaan.

Sushi Samba, dit is een Sushi restaurant op de bovenste verdieping van een gebouw, met een prachtig uitzicht!

sushi samba1  sushi samba sushi samba2  sushi samba3

Lekker fietsen door London! We zijn lekker door Hyde park gefietst, langs Buckingham Palace en bij de London Eye.

fietsen  fietsen 1  fietsen 2  fietsen 3

Ook is de hele familie langsgeweest.

fam  pap weekend langs  opa en oma  opa,pap,mike

Ook zijn we bij Primrose hill geweest, prachtig park met super uitzicht

primrose hill  primrose hilll

Ook is mijn beste vriendin, Anouk een weekend langs geweest, super gezellig gehad.

noekie

Lekker uiteten voor Sanne haar verjaardag!

sanne bday sanne bday   uiteten

Leuke foto gemaakt met onze manager die weg ging..

glenn afscheid

Ook zijn we naar Shoreditch geweest, prachtige buurt

shoreditch1 shoreditch shkurtie shoreditch ik

Tower bridge & Skygarden!!

ik tower bridge  tower bridge1sky garden  skygarden1

Afscheidsfeestje

afscheidsfeest  afscheids feestje selfie afscheids

Dit mag dan mijn laatste blog zijn van mijn stage in London, maar ook is het de start voor mijn nieuwe reisverhalen voor volgend jaar!